Mini Zbiornik
zberezni
zberezni VIP
Para () ·
10 lat temu

hej witajcie jestem nowy w tej grupie ale nie na zbiorniku dołączyłem i postanowiłem się z wami podzielić moją fantazją a mianowicie lubimy trójkąty ale niestety tylko w ograniczonym gronie jak na razie .Więc moja fantazja wygląda tak że zapraszam faceta do nas pod pretekstem ze stary znajomy i sie u nas przenocuje oczywiście żona nie jest niczego świadoma siadamy pijemy rozmawiamy tak aby moje kochanie się rozluźniło , kolega zaczyna rzucać komplementy w kierunku mojej żonki że ładne ciałko że nóżki delikatnie się do niej dobierając ale nie nachalnie tak aby niczego nie podejrzewała i jeśli złapie chaczyk sami wiecie co dalej upojna noc a jeśli nie upsss klopos

hotwifer
Mężczyzna () ·
10 lat temu

to jest bardzo dobry i sprawdzony pomysł

braviaex
braviaex VIP VF
Para () ·
10 lat temu

OSTRA FANTAZJA (może kiedyś się spełni)